Forretningsbetingelser

  1. Bestilling

Når du har gennemført din ordre modtager du en ordrebekræftelse på den angivne mailadresse.

Når din SmartdogBox afsendes fra vores lager, vil du modtage en bekræftelse pr. Mail.
Du modtager ligeledes en mail med Tracking Kode, således du kan spore din ordre helt frem til levering.

Når du har gennemført dit køb oprettes du automatisk som bruger. Du modtager en mail med brugernavn samt adgangskode. Disse kan let ændres, når du logger ind.

Husk, at det er dit ansvar, at adresse, tlf.nr. samt e-mailadresse er korrekt udfyldt.

Betaling og afsendelse

Når du tilmelder dig din SmartdogBox, afsender vi din første SmartdogBox med det samme.
Betalingen trækkes ligeledes med det samme.

De efterfølgende SmartdogBoxe bliver afsendt i starten af den pågældende måned og betalingen trækkes aldrig før d. 1.
*(Leveringsintervallet vælger du selv under bestilling af din SmartdogBox).

Såfremt du bestiller din første SmartdogBox efter d. 20. i måneden, skubber vi din næste SmartdogBox en måned, så du ikke modtager og betaler to SmartdogBoxe indenfor kort tid.
*Såfremt du har bestilt med leveringsinterval på månedsbasis.

*Dvs. at hvis du fx. bestiller din SmartdogBox d. 21/5, modtager du den første SmartdogBox indenfor 1-3 hverdage og din anden SmartdogBox vil du så modtage i starten af juli.
*Såfremt du har bestilt med leveringsinterval på månedsbasis.

  1. Ekstra fordele & Velgørenhed

Når du har tilmeldt dig SmartdogBox får du ekstra fordele hver gang du modtager din Box, heriblandt et nyt gavekort på 50,00 DKK til smartdog.dk.
På Smartdog.dk finder du Danmarks største udvalg af hundetilbehør.
Gavekortet kan ikke kombineres med andre rabatkoder eller gavekort. Hvert gavekort kan kun anvendes separat og kun én gang pr. gavekort.
Gavekortet gælder samtlige produkter på smartdog.dk – Også produkterne som er på tilbud/udsalg.
Du deltager ligeledes lodtrækningen om et gavekort på 1.000,- (til smartdog.dk) hver eneste måned.
*Dette forudsætter dog, at du er tilmeldt vores nyhedsbrev.

Når du er tilmeldt SmartdogBox støtter du samtidig dyrenes velfærd.
Vi donerer nemlig en del af vores omsætning til velgørenhed.
Du kan se mere om dette lige HER.

  1. Abonnement

Når du køber en SmartdogBox foregår det som en abonnementsservice.
Du tegner et løbende abonnement, som altid kan opsiges senest d. 20. hver måned.

Din betaling trækkes altid ved afsendelse, og altid efter du har fået løn.

Din første SmartdogBox modtager du indenfor 1-3 hverdage efter bestilling. Du betaler den første SmartdogBox med det samme.

Efterfølgende modtager du din SmartdogBox mellem d. 1. og d. 5. i måneden. (*Afhængigt af det valgte leveringsinterval).
Her trækkes din betaling aldrig før d. 1. i måneden.

  1. Opsigelse af abonnement

Du kan altid opsige dit abonnement inden d. 20. i måneden.
Opsiger du ikke dit abonnement rettidigt, vil du modtage og blive faktureret den kommende SmartdogBox.

Du opsiger selv dit abonnement via. dit login.
Gå ind på ‘Konto’ og derefter ‘Medlemskab’.
Her opsiger du let og enkelt dit abonnement.

Du kan også opsige pr. e-mail til kontakt@smartdog.dk, indeholdende fulde navn, adresse og telefonnummer.

  1. Betalingsbetingelser og priser

Alle priser er i danske kroner inkl. moms. Alle priser er dagspriser.
Når du køber en SmartdogBox, giver du tilladelse til, at vi trækker beløbet automatisk på din konto d. 1. i måneden. (*afhængigt af det valgte leveringsinterval).
*Dette er dog ikke gældende for din første SmartdogBox, som afsendes og faktureres med det samme.

Du kan betale med disse kort:

  • VISA, VISA-Dankort
  • Mastercard
  • American Express
  • JCB

Nyt betalingskort?
Det er dit ansvar, at betalingskortet samt betalingsinformationerne altid er gyldige og korrekte.
Hvis du skifter eller fornyer det tilknyttede betalingskort, er du forpligtet til at opdatere disse oplysninger.
Dette gør du ved at logge ind på din konto under ‘Medlemskab’.

Manglende betaling
Det er dit ansvar at betalingen af din SmartdogBox bliver gennemført.
Såfremt vi ikke modtager din betaling vil der blive pålagt et rykkergebyr på 50 kr.

  1. Forsendelse og levering

Din første SmartdogBox afsendes 1-3 hverdage efter bestilling.
Efterfølgende afsendes din SmartdogBox altid mellem d. 1-5 i måneden, og vi trækker aldrig din betaling inden d. 1.
Din SmartdogBox sendes altid med GLS. Du modtager en Tracking-kode, så du altid kan følge din pakke.

Du kan vælge mellem levering til pakkeshop, levering til erhvervsadresse eller levering til privatadresse.
Hvis du vælger levering til pakkeshop modtager du en SMS, når din pakke er klar til afhentning.
Priserne for de forskellige leveringsformer er anført ved bestilling.

Du vælger den ønskede fragtmetode ved bestilling.

Bemærk venligst, at SmartdogBoxe kun sendes til pakkeshops samt adresser i Danmark.
Der sendes IKKE SmartdogBoxe til Grønland og Færøerne.

*Hvis du ikke afhenter din SmartdogBox og den returneres for vores regning, vil du blive pålagt et gebyr på 45,00 kr.
De 45,00 kr. vil blive modregnet i tilbagebetalingen af din SmartdogBox.

  • Levering til privatadresse

Husk, at notere hvor GLS evt. må stille din pakke, såfremt du ikke er hjemme. Dette gør du i kommentarfeltet under bestilling.
Hvis varer må stilles uden kvittering, er dette for modtagers ansvar og risiko.
Såfremt varen leveres i udhuse eller lignende, bærer kunden selv ansvaret for varens beskaffenhed, herunder transportskader og buler, samt sikkerhed og forsvarlig opbevaring.

Hvis du flytter?
Er det altid dit ansvar, at opdatere din oplysninger på din konto.
Dette gør du på din konto under ‘Adresser’.
Sker dette ikke, vil du blive faktureret for levering samt din SmartdogBox.

  1. Returnering

Du har altid 30 dages returret på din SmartdogBox. Returretten er gældende fra den dag, hvor du modtager din SmartdogBox.
Såfremt du ønsker at anvende returretten, SKAL dette meddeles skriftligt pr. E-mail til kontakt@smartdog.dk.
Send en e-mail med navn, adresse og ordrenummer samt at du ønsker at returnere din SmartdogBox.

Du kan kun returnere din SmartdogBox som et samlet produkt. Enkelte produkter kan ikke returneres.
Husk, at lægge en seddel med dit navn og ordrenr. ned i returpakken.
Dit ordrenr. modtager du pr. mail, ellers kan du finde det ved at logge ind på din konto.

Beløbet som refunderes til din konto, er svarende til den pågældende SmartdogBox’s værdi.

Beløbet refunderes elektronisk til samme konto som er anvendt til betalingen. Der kan gå op til 3-5 bankdage før beløbet er indsat på din konto.
Du betaler selv for returfragten.

Vi anbefaler altid, at du sender din pakke retur med GLS. På den måde får du tracking af din pakke samt forsikring af varernes værdi.
Du kan købe en GLS returlabel lige HER.
En returlabel koster kun 39,- kroner.

Du modtager en e-mail, når vi har modtaget og behandlet din returordre.

Alle returordrer behandles indenfor 1-3 dage efter modtagelse.

Varernes stand
Skal ved returnering være i væsentligt samme stand som da du modtog den.

Ligeledes må du ikke bryde emballagen på det enkelte produkt eller tage varen i brug.
Er varen ikke i væsentligt samme stand, vil varen ikke kunne afsættes og dermed være uden værdi.

Returadressen er:

Smartdog ApS
Emil Neckelmanns Vej 5
5220 Odense SØ

Bemærk, At vi ikke modtager pakker som er sendt pr. Efterkrav. Samtidig afhenter vi ikke pakker på posthuset, ved pakkeshop eller pakkebokse. Returordrer SKAL leveres direkte til ovenstående virksomhedsadresse.

  1. Reklamation

I overensstemmelse med købeloven, har du altid 24 måneders reklamationsret på alle varer.
Derfor kan du altid få ombyttet, repareret, pengene tilbage eller evt. et afslag i prisen, såfremt din reklamation er berettiget.
Hvis manglen er opstået som følge af fejlagtig brug eller skadeforvoldende adfærd, vil din reklamation ikke være berettiget.
For varer med begrænset levetid/holdbarhed, vil reklamationsretten være begrænset til den pågældende holdbarhedsperiode.

Hvis du opdager fejl eller mangler ved et produkt, skal du altid kontakte Smartdog og forklare hvori fejlen og manglen består. Manglen/fejlen skal meldes snarest muligt og altid indenfor rimelig tid.

Du skal anmelde manglen eller fejlen pr. e-mail på kontakt@smartdog.dk. Derefter vil reklamationens forløb fastlægges.
Husk altid at oplyse ordrenummer samt at lave en grundig beskrivelse af manglen/fejlen. Billedmateriale modtages gerne pr. E-mail.

  1. Nyhedsbrev

    Når du tilmelder dig en SmartdogBox tilmelder du dig samtidig til vores nyhedsbrev.
    Som modtager af vores nyhedsbrev, får du tilsendt unikke tilbud og deltager samtidig i vores månedlige konkurrence om et gavekort på hele 1.000,-.

  2. Personlige oplysninger (Persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på Smartdog.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn, adresse, telefonnummer, E-mail adresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Smartdog og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
Det er kun den dataansvarlig på Smartdog der har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret. Oplysninger afgivet til Smartdog videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Som registreret hos Smartdog har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Smartdog via e-mail: kontakt@smartdog.dk.

Cookies 
På Smartdog anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Hvordan afhænger af din browser.

Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på Smartdog hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere brugeroplevelsen på vores hjemmeside.

Klageadgang

Hvis du har en klage opfordrer vi altid til, at du kontakter os til kontakt@smartdog.dk eller pr. Tlf. 69 132 132. Vi tror på dialog og lytter altid til dig som kunde. Vi er til for dig og ikke omvendt.
Hvis du alligevel vil klage over en vare købt ved os, kan du indgive din klage til: Center for klageløsning i konkurrence- og forbrugerstyrelsen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.
Du kan klage til center for klageløsning via. www.forbrug.dk.

Europa-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Dette er særlig relevant hvis du er forbruger med bopæl i et andet land i EU.
Klagen kan indgives HER. Ved indgivelse af klage skal du oplyse vores e-mailadresse: kontakt@smartdog.dk.